7.8.09

Rapunzel μα μπελ

Θυμάμαι όταν είχε βγει αυτό το τραγούδι, δεν είχα την πολυτέλεια να το ψάξω στο ίντερνετ, πόσο δε να το "κατεβάσω". Παίρναμε γραμμή από τον Ροκ ΕφΕμ και βουρ στα δισκάδικα. Ούτε που ξέρω πόσα σιντι είχα αγοράσει για ένα και μόνο τραγούδι. Εν πάσει περιπτώσει, το συγκεκριμένο, όταν το πρωτοάκουσα με συγκλόνισε. Ταυτίστηκα μαζί του στις πιο ακραίες στιγμές μου σε σημέιο που θρασύτατα ένιωθα πως είναι δικό μου. Πως γράφτηκε για μένα. Πως εξαφανιζόταν ο κόσμος γύρω μου όταν το άκουγα. Πρέπει να το έχω ακούσει χιλιάδες φορές, να το έχω ζητήσει σε μαγαζιά να το παίξουν άλλες τόσες και ακόμα όταν το ακούω ανατριχιάζω. Διαβάζω πως η αρχική βέρζιον ήταν με την αφήγηση της παραμυθιού της Ραπουνζέλ αλλά λόγω του ότι ανήκαν τα δικαιώματα στην Ντίσνευ, στη συνέχεια αποσύρθηκε και αντικαταστάθηκε με άλλο ίντρο. Παρακάτω και οι 2 βέρζιον.


2 σχόλια:

Βρομιστεράκι είπε...

Εντάξει! Και εγώ ταυτίζομαι με τα γραφούμενά σου! Μετά από τόσα χρόνια και το έχω ακόμα στο κινητό να βαράει όποτε μου έρθει...

Tatiana Kontouli είπε...

Ναι ρε φιλενάδα... κόλημμα!